Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Er wordt verzonden van maandag tot en met vrijdag. Is je bestelling voor 12.00 uur geplaatst en betaalt, dan wordt deze mits op voorraad dezelfde dag verzonden. Is de bestelling niet helemaal op voorraad, dan wordt deze verzonden als de bestelling compleet is. Ook bestellingen waarbij veel afgewogen moet worden kunnen een dag vertraging hebben als het erg druk is.

Waarom ontvang ik geen email van mijn bestelling?
Bij elke geplaatste bestelling wordt een email verzonden. Ontvang je geen email, dan is deze waarschijnlijk in je spamfolder terecht gekomen. Dit gebeurt regelmatig als je gebruikt maakt van hotmail, gmail en live-emailadressen. Helaas gebeurt het de laatste tijd ook steeds vaker bij e-mailadresssen die bij KPN horen dat mail van Tie Dye Shop onterecht in de spamfolder beland sinds daar een nieuw spamfilter gebruikt wordt.

Ik heb geen factuur ontvangen. Naar welk rekeningnummer moet ik het bedrag overmaken?
Als je voor achteraf betalen hebt gekozen ontvang je de rekening voor je bestelling van Klarna. Tegenwoordig hebben de meeste emailprogramma's een erg scherp afgesteld spamfilter waardoor vaak ook mailtjes onterecht in de spamfolder terecht komen. Heb je geen e-mail met een rekening van Klarna ontvangen, dan staat deze waarschijnlijk in de spamfolder.

Waarom zit er een label van C&A of een andere winkel in de tie dye kleding?
Voor de tie dye koop ik kleding en andere textiel in bij verschillende winkelketens en ook groothandels afhankelijk van wat ik zoek. Deze textiel wordt dan door mij geverfd. Je kunt hier dus niet mee naar de winkel om het te ruilen. De winkel heeft niets met het verfproces te maken.

Waarom krijg ik mijn bestelling in een oude doos?
Om het milieu en kosten te sparen worden oude verpakkingen en vulmateriaal zoveel mogelijk hergebruikt.

Waarom zit er in het ene flesje of potje meer verfpoeder dan in de andere?
Er wordt afgewogen op gewicht. De ene kleur heeft meer volume dan de andere kleur. Daarom lijkt het of er bij de ene kleur meer zit dan bij een andere kleur. Het gewicht is gelijk.

De kleur ziet er in poedervorm heel anders uit dan wat ik besteld heb, klopt dat wel?
Ja, zolang er geen water bij zit kan de verfpoeder een hele andere kleur hebben dan wanneer er water bij komt.

Waarom betaal ik meer verzendkosten dan er op de envelop geplakt zit?
Om een bestelling bij je thuis te laten bezorgen worden meer kosten gemaakt dan je op de envelop of doos ziet. Er komt namelijk meer bij kijken dan een postzegel alleen. Denk hierbij aan verpakkingskosten, printkosten etc. Deze kosten worden doorberekend in de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Als je de bestelling op wilt komen halen in Baarn kan dat in sommige gevallen op afspraak. Neem hiervoor eerst contact op via email voor je de bestelling plaatst.

Is het mogelijk de artikelen te komen bekijken?
Nee, er is geen fysieke winkel. Wel sta ik regelmatig op markten en braderieën. Deze worden aangekondigd op de website onder het kopje markten en braderieën

Kan ik een workshop bij Tie Dye Shop volgen?
Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Vermoedelijk zal de eerste workshop in de lente 2020 gegeven worden.

Ik woon niet in Nederland, waarom kan ik niet bestellen?
Tie Dye Shop verzend alleen in Nederland en België.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Tie Dye Shop verzend in de meeste gevallen met Post.NL.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij Tie Dye Shop betalen met iDeal, Bancontact, PayPal, Bankoverschrijving, creditcard en achteraf betalen. De betaling loopt via Klarna of PayPal.

Hoe weet ik hoeveel verf ik nodig heb?
Kijk hiervoor bij blog nummer 6.

Aanbieding

Klantbeoordelingen

WEBWINKELKEURWIDGET

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.
Aanmelden
© 2019 - 2020 Tie Dye Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel